Ansvarsforsikring

Tryg Ansvarsforsikring for MassasjeAlle som jobber med kunder og helse kan gjøre feil eller være uheldig med resultatet av en behandling. Det kan hende at en kunde påstår at du har gjort noe galt selv om du mener at alt er i orden. En erstatningssak kan være ødeleggende for en liten bedrift.

Kundene føler seg tryggere når terapeuten er forsikret. Forsikring er derfor obligatorisk for alle våre medlemmer.

Vår forsikring dekker alle dine behov!

Vi har forhandlet frem en meget god forsikringsavtale med Tryg Forsikring. Forsikringen dekker erstatningskrav på inntil 10.000.000,- og gjelder både ansatte og selvstendig næringsdrivende.

Avtalen inkluderer massasje, akupunktur/nålebehandling, treningsveiledning og alle myke terapiformer du er kvalifisert til å utøve. Rask leddmanipulasjon, såkalt “knekking” dekkes ikke.

Studerer du massasje?

Studentmedlemmer har gratis medlemskap og er ansvarsforsikret i hele studietiden.