About Norwegian Massage Association

Norsk Massasjeforening ble stiftet av Kjetil Prestesæter i 2013. Kjetil er en erfaren terapeut, kursholder, klinikkeier og gründer som så behovet for nytenkning blant utøverorganisasjonene. De fleste andre foreninger har gammeldagse papirbaserte systemer som krever mye arbeid og høye kostnader for medlemmene, og de er i liten grad markedsorienterte så medlemmene deres får lite hjelp til å drive god business.

Norsk Massasjeforening er annerledes! Vi er nå Norges største utøverforening for alternative behandlere, og vokser hver uke. Blant 40 ulike foreninger organiserer vi faktisk 15% av alle registrerte utøvere i hele Norge – uansett behandlingsform!

Vi er stolte av arbeidet vi har gjort, og takknemlig overfor alle medlemmene som har vært med oss på reisen. Vi skal fortsette å utvikle foreningen med gode tjenester og tilbud som kan hjelpe medlemmene i deres profesjonelle hverdag.

Efficiency

The goal has always been to run a large organization with a small and efficient administration. We communicate digitally with the members, and do not spend time and money on postal services. Members registers themselves in our database when they apply for membership. It saves us work, and there are less errors in the personal data.

Management

Norsk Massasjeforening drives av styreleder Kjetil Prestesæter. Se Contact Page for more information.

Economy

We have over 850 medlemmer og er den største terapeutorganisasjonen i Norge. Derfor er vi spesielt fornøyde med at vi klarer å administrere foreningen så effektivt at vi også har den laveste medlemskontingenten!

Medlemsvekst 2020 Norsk Massasjeforening

(grafen viser regnskapsførte betalende medlemmer – på grunn av forsinkelse er det reelle medlemstallet ca. 100 høyere)