Våre partnere

Norsk Massasjeforening er en aktiv deltaker i massasjeaktiviteter både i Norge og internasjonalt. Via våre partnere bringer vi nye ideer og inspirasjon til massasjebransjen i Norge.

Logo-Norsk-Massasjeskole

Norsk Massasjeskole er Norges første og eneste nettbaserte massasjeskole!

Norsk Massasjeskole leder an i massasjebransjen som tradisjonelt er ganske konservativ og langsom. Vi setter standarden for hvordan moderne massasjeundervisning kan foregå.

Millioner av mennesker verden over har lært seg å bruke Zoom og Microsoft Teams til å holde møter og undervisning på nettet. Utrolig mye kreativitet og innsats er trigget, og det er en fantastisk spennende tid vi lever i.

Fra 2022 vil vi tilby videreutanning for profesjonelle massasjeterapeuter! Medlemmer i Norsk Massasjeforening får egen rabatt.

Følg med på våre nettsider!

Logo-NM-Massasje-2021-200px

Norgesmesterskapet i massasje 2022

Det er en stor glede å invitere alle Norges profesjonelle massører til et nytt bransjetreff hvor vi kan inspirere hverandre og dele erfaringer. Norgesmesterskapene 2020 og 2021 var en stor suksess både for deltakerne og arrangørene, og vi gleder oss til å gjøre det enda bedre i 2021!

Det blir workshops, foredrag, presentasjon av leverandører og oppdragsgivere, og selvfølgelig konkurranser. Selve Norgemesterskapet er seriøst men uhøytidelig – alle kan delta uansett erfaring, og det er lov å komme bare for å lære. Deltakerne blir bedømt av kompetente dommere – både nasjonale og internasjonale.

Alle deltakere oppfordres til å markedsføre sitt arbeidssted under mesterskapet. Vi skal vise Norge hvor dyktige massører vi har, og hvor god massasjebehandling folk kan få rundt omkring i landet.

Dette er en enestående mulighet for massører, klinikker, spa, skoler og leverandører til å vise seg frem for hverandre og Norges befolkning. Du vil ikke gå glipp av dette!

Følg med på våre nettsider!