Our partners

The Norwegian Massage Association is an active participant in massage activities both in Norway and internationally. Through our partners, we bring new ideas and inspiration to the massage industry in Norway.

Logo-Norsk-Massasjeskole

Norsk Massasjeskole er Norges første og eneste nettbaserte massasjeskole!

Norsk Massasjeskole leder an i massasjebransjen som tradisjonelt er ganske konservativ og langsom. Vi setter standarden for hvordan moderne massasjeundervisning kan foregå.

Millioner av mennesker verden over har lært seg å bruke Zoom og Microsoft Teams til å holde møter og undervisning på nettet. Utrolig mye kreativitet og innsats er trigget, og det er en fantastisk spennende tid vi lever i.

Fra 2022 vil vi tilby videreutanning for profesjonelle massasjeterapeuter! Medlemmer i Norsk Massasjeforening får egen rabatt.

Følg med på våre nettsider!

Logo-NM-Massasje-2021-200px

Norgesmesterskapet i massasje 2022

Det er en stor glede å invitere alle Norges profesjonelle massører til et nytt bransjetreff hvor vi kan inspirere hverandre og dele erfaringer. Norgesmesterskapene 2020 og 2021 var en stor suksess både for deltakerne og arrangørene, og vi gleder oss til å gjøre det enda bedre i 2021!

There will be workshops, lectures, presentations of suppliers and clients, and of course competitions. The Norwegian Championship itself is serious but unpretentious - everyone can participate regardless of experience, and it is allowed to come just to learn. Participants are judged by competent judges - both national and international.

All participants are encouraged to market their workplace during the championship. We will show Norway how skilled masseurs we have, and how good massage treatment people can get around the country.

This is a unique opportunity for masseurs, clinics, spas, schools and suppliers to show themselves to each other and the people of Norway. You will not want to miss this!

Følg med på våre nettsider!