Norsk Massasjeforening arrangerer det første Norgesmesterskapet i Massasje i samarbeid med IMA (International Massage Association).

Her er nettsiden med all informasjon og påmelding

Følg også Facebooksiden til arrangementet

Det konkurreres i 4 kategorier innenfor massasje. Hver kategori har sin egen resultatliste og vinner. Deltakerne kan delta i flere kategorier. I tillegg avholdes det en finale hvor de beste deltakerne fra alle kategorier møtes, og det kåres en Norgesmester.

• Klassisk Massasjeterapi
  • Tradisjonell Thaimassasje
  • Wellness
  • Freestyle

Alle massasjebehandlingene vurderes av arrangementets dommere som deler ut poeng til hver deltaker basert på et objektivt sett med kriterier (teknikk, presisjon, flyt, ergonomi, klientkontakt, kreativitet m.m.). Klienten vil i tillegg gi poeng ut fra sin opplevelse av behandlingen.

Les mer om reglene her

Norsk Massasjeforening støtter arrangementet både økonomisk og administrativt, og ser mesterskapet som en unik mulighet til å markedsføre massasjebransjen overfor kunder og media. Samtidig er det et bransjetreff med stort sosialt og forretningsmessig potensial for massører, klinikker, spa, skoler og leverandører.

Vi har med oss et fantastisk dommerteam bestående av internasjonale massører med lang erfaring og eksepsjonell dyktighet! De vil holde demonstrasjoner av sine favorittmetoder og -teknikker under arrangementet.

Les mer om teamet her

Velkommen både som deltaker og publikum!