Våre partnere

Norsk Massasjeforening er en aktiv deltaker i massasjeaktiviteter både i Norge og internasjonalt. Via våre partnere bringer vi nye ideer og inspirasjon til massasjebransjen i Norge.

Logo-Norsk-Massasjeskole

Norsk Massasjeskole er Norges første og eneste nettbaserte massasjeskole!

Norsk Massasjeskole leder an i massasjebransjen som tradisjonelt er ganske konservativ og langsom. Vi setter standarden for hvordan moderne massasjeundervisning kan foregå.

Millioner av mennesker verden over har lært seg å bruke Zoom og Microsoft Teams til å holde møter og undervisning på nettet. Utrolig mye kreativitet og innsats er trigget, og det er en fantastisk spennende tid vi lever i.

Fra 2022 vil vi tilby videreutanning for profesjonelle massasjeterapeuter! Medlemmer i Norsk Massasjeforening får egen rabatt.

Følg med på våre nettsider!

Norgesmesterskapet i Massasje 2023 NM Norwegian Championship in Massage Facebook Banner

Norgesmesterskapet i Massasje

NM i Massasje er et årlig inspirerende online arrangement, hvor alle profesjonelle massasjeterapeuter kan sende inn videoer og konkurrere om ære og premier.

Markedsføreingsverdien av å delta er enorm: Du kan både dele informasjon via sosiale plattformer og invitere lokale medier til å dekke din deltakelse. Vi har flere eksempler på at tidligere deltakere har blitt fullbooket i mange måneder etter NM.

Les mer på våre nettsider!

Konkurransekategorier 2023

• AVSLAPPENDE HELSEMASSASJE – Klassisk / svensk massasje for å redusere stress og generell spenning, og øke den generelle sirkulasjonen.
  • MEDISINSK MASSASJE: HOFTE OG SKULDER – Dypvevsmassasje for å løse lokale muskelproblemer og øke fleksibiliteten og leddmobiliteten.
  • SPA-MASSASJE: KROPP – Myk massasje med bruk av produkter og verktøy for å skape velvære og en følelse av luksus.
  • THAI YOGA MASSASJE – Tradisjonell thaimassasje med store tøyninger og myke pressurer for å frigjøre spenning og øke bevegeligheten.
  • FREESTYLE-MASSASJE – En personlig og kreativ blanding av stiler, teknikker og teknologi – designet for å gi både klienten og publikum en rik og spennende opplevelse.

Du kan delta i så mange kategorier du vil!