Våre partnere

Norsk Massasjeforening er en aktiv deltaker i massasjeaktiviteter både i Norge og internasjonalt. Via våre partnere bringer vi nye ideer og inspirasjon til massasjebransjen i Norge.

I februar 2020 arrangerte vi det første Norgesmesterskapet i massasje sammen med IMA (Internasjonal Massage Association). Vinnerne ble invitert til å delta både i EM og VM neste gang det arrangeres. Vi arrangerer også neste NM 5.-7. februar 2021.

Logo-NM-Massasje-2021-200px

5.-7. februar 2021

Det er en stor glede å invitere alle Norges profesjonelle massører til et nytt bransjetreff hvor vi kan inspirere hverandre og dele erfaringer. Norgesmesterskapet 2020 var en stor suksess både for deltakerne og arrangørene, og vi gleder oss til å gjøre det enda bedre i 2021!

Det blir workshops, foredrag, presentasjon av leverandører og oppdragsgivere, og selvfølgelig konkurranser. Selve Norgemesterskapet er seriøst men uhøytidelig – alle kan delta uansett erfaring, og det er lov å komme bare for å lære. Deltakerne blir bedømt av kompetente dommere – både nasjonale og internasjonale.

Alle deltakere oppfordres til å markedsføre sitt arbeidssted under mesterskapet. Vi skal vise Norge hvor dyktige massører vi har, og hvor god massasjebehandling folk kan få rundt omkring i landet.

Dette er en enestående mulighet for massører, klinikker, spa, skoler og leverandører til å vise seg frem for hverandre og Norges befolkning. Du vil ikke gå glipp av dette!