Nyhetsbrev 30.12.2020

Året 2020 har vært tøft for massasjebransjen, og 2021 byr på nye utfordringer. Da er det godt å ha en forening i ryggen.

WEBINARER
For å øke tilgjengeligheten og kunne gi direkte svar på spørsmål vil vi holde en del nettmøter utover vinteren.
Følg oss på Facebook så vil du se datoer og tider.

MVA PÅ MASSASJE FRA 01.01.2021
Stortinget har vedtatt å fjerne MVA-unntaket på alternativ behandling, og dessverre plasserer politikerne oss massasjeterapeuter i den gruppen. Det betyr at du får MVA-plikt fra nyttår.

Vi har laget en veiledning (klikk for å laste den ned) som vil gi deg kunnskapen du trenger for å utføre MVA-plikten på korrekt og effektiv måte.

Du kan også lese vårt svar til politikerne. Selv om MVA-unntaket forsvinner nå kan det komme nye runder senere, og i dette dokumentet ser du hva vi jobber med på vegne av massasjebransjen.

MEDLEMSBEVIS 2021
Har du betalt medlemskontingent for 2021?
Da kan du finne oppdatert medlems- og forsikringsbevis her.

Norsk Massasjeforening ønsker deg et godt nytt år!

HUSK: Ikke vær redd for å ta kontakt uansett hva det gjelder – vi er her for deg.

Vennlig hilsen
Kjetil Prestesæter